Nákup papírového spotřebního materiálu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup papírového spotřebního materiálu

Systémové číslo NEN

N006/22/V00013788

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2022-021317

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00013788

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

5 200 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 06. 2022 14:14

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 07. 2022 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Martina

Příjmení

Kotál Jandová

E-mail

martina.jandova@hrad.cz

Telefon 1

+420 224372221

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je: „veřejné zakázky je: „NÁKUP PAPÍROVÉHO SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU“. Předmětem této veřejné zakázky je zajištění dodávky zboží - papírového spotřebního materiálu (toaletní papír jumbo 240, toaletní papír jumbo 190, toaletní papír – rolička, dvouvrstvé papírové ručníky ZZ, jednovrstvé papírové ručníky ZZ, kosmetické kapesníčky v boxu - tahací, xerografický papír A4), který je specifikován v příloze č. 2 této Zadávací dokumentace, který bude splňovat zde požadované min. vlastnosti zboží, popř. lepší než uvedené minimální vlastnosti. Zadavatel bude provádět čerpání zboží dle svých aktuálních potřeb (pravděpodobně čtvrtletní závozy jednotlivého materiálu, ale toto není možné zaručit zejména v letních měsících). Součástí plnění je dodání zboží – papírového spotřebního materiálu do sídla zadavatele (Hrad I. nádvoří č.p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1, resp. do centrálního skladu zadavatele v Jízdárenském dvoře), součástí dodání bude i předání dodacího listu ke každému závozu, v českém jazyce

Kód z číselníku NIPEZ

33760000-5

Název z číselníku NIPEZ

Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

33760000-5

Název z číselníku CPV

Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailToaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky33760000-5Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

2022/S 107-296909

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail27. 03. 2024 16:37Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 03. 2023 15:42Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 09. 2022 11:20Uveřejnění písemné zprávy
Detail12. 09. 2022 09:57Uveřejnění účastníků
Detail12. 09. 2022 09:57Uveřejnění výsledku
Detail08. 06. 2022 15:24Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail08. 06. 2022 15:22Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail08. 06. 2022 15:20Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail08. 06. 2022 15:14Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 06. 2022 14:15Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


30. 10. 2024 15:4604. 11. 2024 02:05F2024-054411Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
26. 07. 2024 14:3629. 07. 2024 02:03F2024-036025Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
26. 04. 2024 14:2229. 04. 2024 00:00F2024-019029Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
06. 02. 2024 07:1907. 02. 2024 14:01F2024-006038Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
21. 07. 2023 13:3824. 07. 2023 02:03F2023-032307Oznámení o výsledku zadávacího řízení
01. 06. 2022 11:3803. 06. 2022 14:04F2022-021317Oznámení o zahájení zadávacího řízení